Video Bolečine v vratu in rami

Vaje za vrat: razteg in krepitev

Oglej si video

Vaje za vrat lahko pomagajo pri bolečinah v vratu, ko je omejeno gibanje vratu in zgornjega dela hrbtenice. Včasih je prizadeta tudi rama, zato nas to ovira precej pri vsakdanjih opravilih, Bolečina je lahko akutna ali kronična, vzrok težav pa se lahko nahaja v nategnjeni mišici, stisnjenem živcu, poškodbah, artritisu ali drugih težavah s hrbtenico.

Vaje za vrat: okrepite mišice

Najpogostejši vzrok bolečin v vratu so težave z mišicami. Bolečina se v tem primeru pojavi nenadoma in tudi izgine v enem tednu. Ker nam bolečina omejuje gibanje vratu in hrbtenice, pogosto slišimo izraz “trd vrat”. Najpogostejši vzroki trdega vratu so spanje v neprimernem položaju, stres, daljša uporaba računalnika in daljša vožnja.

Bolečina v vratu se pogosto pojavlja pri osebah, ki večino svojega dne preživijo v prisilnih položajih telesa – najpogostejši krivec je delovno mesto. Do bolečin pride, če je vratna hrbtenica dlje časa v nepravilnem položaju oziroma pride do stalne mišične napetosti.

Če se želimo zavarovati pred bolečinami v vratu, je pomembno, da pazimo na položaj naše hrbtenice. Pozorni moramo biti na ravno držo in pravilno sedenje, saj je hrbtenica najmanj obremenjena, ko je v svojem naravnem položaju – torej ima naravne krivine.

Pogost krivec za bolečine v vratu je med drugim tudi pomanjkanje telesne aktivnosti. Pomembno je vedeti, da z redno vadbo lahko bolečine v vratu zmanjšate in se izognete morebitnim dolgotrajnim obolenjem.

V videu vam nudimo preproste vaje, s katerimi lahko raztegnete in okrepite mišice v vratu in se tako poskusite izogniti bolečinam.

Sorodni
prispevki

Preverite tudi ostale prispevke, s katerimi lahko dopolnite svojo rutino in olajšate bolečino, ki vas pesti.

Nasvet

Maraton in trening za moč: zakaj samo tek ni dovolj

Bolečine v mišicah in sklepih
Vaja

5 najboljših vaj za razteg križa

Bolečine v hrbtu in križu
Video

Vaje za gibljivost

Bolečine v hrbtu in križu
Video

Vaje za regeneracijo mišic po telesni aktivnosti

Bolečine v mišicah in sklepih