Video Bolečine v vratu in rami

Vaje za gibljivost za vratne mišice

Oglej si video

Vaje za gibljivost za vratne mišice vam lahko pomagajo pri bolečinah v vratu.

Bolečina v vratu je pogosta predvsem pri osebah, ki dlje časa preživijo v prisiljenem položaju, saj so posledica nepravilne obremenitve vratne hrbtenice: na primer nepravilne drže ali položaja sedenja, nepravilni položaji pri delu in druge aktivnosti, ki zahtevajo stalno mišično napetost.

Vratne mišice in lajšanje bolečine

Akutno (nenadno) bolečino v vratu, ki je kratkotrajna, lahko hitro pozdravimo, drugače pa je, ko gre za kronično oziroma dolgotrajno bolečino. Med glavne vzroke bolečine v vratu spadajo težave z mišicami, različne poškodbe, artritis in morebitne druge težave s hrbtenico.

V današnjem času je težava največkrat akutna, nastopi pa po vsakodnevnih aktivnostih – na primer po nepravilnem položaju spanja ali dolgotrajni vožnji avtomobila, negativno pa nanjo vpliva tudi stres. Vzroka običajno ne ugotovimo, saj se vratne mišice najpogoteje bolijo zjutraj. V primeru akutne bolečine se stanje izboljša tudi, če težave ne zdravimo posebej.

Bodite pozorni na gibanje

Za preprečevanje oziroma lajšanje bolečine v vratu je pomembno, da smo pozorni na gibanje naše hrbtenice. Med vsakodnevnimi opravili in tudi počivanjem moramo poskusiti vzdržati njen naravni položaj. Predvsem je to pomembno, če je vaš poklic sedeče narave ali pa vaše delo vključuje sedenje za računalnikom. Poskusite se izgoniti nenadnim gibom in sunkovitemu obračanju glave.

Če se skupaj z bolečino v vratu pojavijo tudi mravljinčenje, oslabljena moč rok, ostra bolečina, ki se nadaljuje v roko, glavobol ali pa se bolečina nenadoma poslabša, je čas, da obiščete zdravnika.

Dolgotrajne bolečine v vratu lahko preprečite in se jim izognete z redno vadbo. Tako boste pridobili na gibljivosti in moči vratu, poškodbe in bolečine bodo manj verjetne, vaše bolečine pa olajšane. Preverite, katere vaje za gibljivost vratu smo vam preverili in jih preizkusite!

Sorodni
prispevki

Preverite tudi ostale prispevke, s katerimi lahko dopolnite svojo rutino in olajšate bolečino, ki vas pesti.

Vaja

Bolečine v vratu in zatilju: vaje, ki jih lahko izvajaš kjerkoli

Bolečine v vratu in rami
Nasvet

Bolečine v rokah – 10 trikov za lajšanje

Revmatoidni artritis in artroza
Video

Vaje za regeneracijo mišic po telesni aktivnosti

Bolečine v mišicah in sklepih
Nasvet

Kako vaditi brez bolečin kljub artritisu

Revmatoidni artritis in artroza