Video Bolečine v mišicah in sklepih

Prebujanje telesa

Oglej si video

Potem, ko preizkusimo novo vadbo ali pa začnemo zopet telovaditi po daljšem času, se pogosto soočimo z bolečinami v mišicahVendar brez skrbi – s to težavo se soočajo tudi profesionalni športniki. Dobra novica je, da lahko takšno bolečino odpraviš na enostaven način. Na vrsti so vaje za prebujanje telesa! 

Bolečine v mišicah nastanejo zaradi mikroskopsko majhnih natrganin med mišičnimi vlakni, pojavijo pa se z zamikom. Pomembno je, da začneš vaditi postopoma in ne takoj s polno intenzivnostjo, saj se bo tako telo navadilo na nove aktivnosti. Postopoma višaj trajanje in večaj intenzivnost vadbe.

Občasne bolečine so normalne, saj se pojavijo kot posledica spremenjenega načina vadbe, bodisi gre za preintenzivno ali predolgo vadbo, prehiter začetek ali preveliko število ponovitev. Pekoča bolečina v mišicah med vadbo je znak, da bi bilo dobro zmanjšati intenzivnost, če se želite izogniti poškodbi, nadaljujete pa lahko po krajšem odmoru.

Bolečine si lahko poskusiš lajšati na različne načine. Na mišice bodo nedvomno pozitivno vplivali masaža in hlajenje, bodisi s hladilnimi geli, obkladki ali le hladnim tušem. Pomagaš si lahko tudi s pravilno prehrano – uživaj hrano z visoko vsebnostjo vitamina C in antioksidantov (sadje in zelenjava) ter beljakovine, ki so ključnega pomena za regeneracijo mišic po vadbi.

Najlažji način, da iz mišic odpraviš mlečno kislino, je lahkotna vadba (na primer hoja, tek, kolesarjenje in plavanje). Zelo pomembno je, da se na koncu tudi raztegneš. Če po vadbi pravilno ohladiš telo z razteznimi vajami, se lahko izognete kasnejšim bolečinam v mišicah.

V videu ti ponujamo vaje, primerne za prebujanje telesa in regeneracijo mišic po telesni aktivnosti. Prebudi svoje telo in preveri, kaj smo pripravili zate!

Dodaten nasvet: vaje iz tokratnega videa lahko odlično kombiniraš z vajami za regeneracijo mišic po telesni aktivnosti.

Sorodni
prispevki

Preverite tudi ostale prispevke, s katerimi lahko dopolnite svojo rutino in olajšate bolečino, ki vas pesti.

Nasvet

Maraton in trening za moč: zakaj samo tek ni dovolj

Bolečine v mišicah in sklepih
Nasvet

Artritis in prehrana – kaj lahko jem?

Revmatoidni artritis in artroza
Vaja

Operacija kolena: Katere vaje lahko izvajam?

Bolečine v kolenu
Nasvet

Bolečine v rokah – 10 trikov za lajšanje

Revmatoidni artritis in artroza