Video Bolečine v mišicah in sklepih

Vaje za regeneracijo mišic po telesni aktivnosti

Oglej si video

Vaje za regeneracijo so dober način, da se spopadete s težavo, s katero se soočajo tudi profesionalni športniki.

Verjetno se vam je namreč že zgodilo, da ste se zbudili z bolečinami v mišicah potem, ko ste preizkusili novo vajo ali pa ste izvajali eno izmed vadb, ki je niste že dlje časa. 

Vaje za regeneracijo v pomoč pri bolečinah

Bolečine v mišicah nastanejo zaradi mikroskopsko majhnih natrganin med mišičnimi vlakni, pojavijo pa se z zamikom. Pomembno je, da začnete vaditi postopoma in ne takoj s polno intenzivnostjo, saj se bo tako telo navadilo na nove aktivnosti. Postopoma višajte trajanje in večajte intenzivnost vadbe.

Občasne bolečine so normalne, saj se pojavijo kot posledica spremenjenega načina vadbe, bodisi gre za preintenzivno ali predolgo vadbo, prehiter začetek ali preveliko število ponovitev. Pekoča bolečina v mišicah med vadbo je znak, da bi bilo dobro zmanjšati intenzivnost, če se želite izogniti poškodbi, nadaljujete pa lahko po krajšem odmoru.

Vseeno pa je pomembno vedeti, da se bolečine ne smejo pojaviti ob vsaki vadbi. Če med izvajanjem vaj čutite nenadne bolečine, potem jih najbrž izvajate narobe. Tudi zelo močne nevzdržne bolečine niso običajne – če trajajo dlje časa, potem poiščite zdravniško pomoč.

Bolečine po vadbi pa si lahko poskusite olajšati na različne načine. Na mišice bodo nedvomno pozitivno vplivali masaža in hlajenje, bodisi s hladilnimi geli, obkladki ali le hladnim tušem. Pomagate si lahko tudi s pravilno prehrano – uživajte hrano z visoko vsebnostjo vitamina C in antioksidantov (sadje in zelenjava) ter beljakovine, ki so ključnega pomena za regeneracijo mišic po vadbi. Ob tem pa vam bodo koristile tudi vaje za regeneracijo.

Lahkotna vadba, vaje za regeneracijo ali oboje?

Najlažji način, da iz mišic odpravite mlečno kislino, je lahkotna vadba (na primer hoja, tek, kolesarjenje ali plavanje), zelo pomembno pa je, da se na koncu tudi raztegnete. Če po vadbi pravilno ohladite telo z razteznimi vajami, se lahko izognete kasnejšim bolečinam v mišicah. V videu vam ponujamo vaje, primerne za regeneracijo mišic po telesni aktivnosti. Prebudite svoje telo in preverite, kaj smo pripravili za vas!

Sorodni
prispevki

Preverite tudi ostale prispevke, s katerimi lahko dopolnite svojo rutino in olajšate bolečino, ki vas pesti.

Nasvet

Kaj pomeni bolečina v rami pri dvigu roke?

Bolečine v vratu in rami
Video

Prebujanje telesa

Bolečine v mišicah in sklepih
Vaja

5 vaj, s katerimi lahko olajšaš jutranje bolečine v vratu

Bolečine v vratu in rami
Video

Vaje za ramena in kolke

Revmatoidni artritis in artroza